КЕКАМ И СМРТ ЧЕКАМ

Леле, не знам кво ћу работим и куде ћу се девам, нешто ме све зашумоглавује

у главу овија притисак ме изеде. Млого ти дете досађујем сваки дан доодим

да ми мериш притисак. Али ти немој се љутиш, ја још малко ћу дододим

па после кад липшем нема ти више досађам. А, па видим ја да га има, почнем се

лелејем на там но вам, све ме стра ћу се скокеришем негде немож ме најду после.

Ајд дањом кад рипне ја дојдем код теб измерим га, па си попијем још едан лек19532720_308543026265407_606551059_odsci4748.jpg

ако га има, ал ноћом кад рипне, не знам кво да праим никако ноћ да прекарам.

Ономад, кад свиње беомо клали све се ноћом подиза, од месо ли је, од чварци ли је

незнам. Од како сам тија притисак добила, ја си пуну шаку лекови пијем,

чинимиске од њи душа ми се усмрде. Баш јучер појдо низ басамаци, а носео

вилџан у руке, кад ми се стамни а ја по натам по новам, држ за дзид ма

једва се одржа на ноге. Оно све ми доктури забрањују, и слано и љуто, и

расолницу ич да не пипам, а ја њу проклету ко нај волим да пијем.

Некако ми дава расолница апетит, ели љуту црцорку, чинимиске ништа

на свет не волим ко љуто. Ма како си па оће, не це млатим да батаљујем

ни слано ни љуто, оно ја бијем у осамдесет године, ма нећу за малко да

батаљујем, него кекам и смрт чекам.

4 Replies to “КЕКАМ И СМРТ ЧЕКАМ”

Оставите одговор

